sk
Rezervuj si izbu

Rezervuj si izbu

Najlepšia online cena
  • Search

    Izba 1

  • Hlavná pracovná činnosť:

    • spracovanie mesačnej dochádzky zamestnancov pre účtovnú firmu
    • kontrola dochádzkového systému zamestnancov
    • spracovanie (príprava) mesačných účtovných podkladov pre účtovnú firmu
    • administrácia pracovného pomeru (príprava zmlúv, prihláška, odhláška do zdravotnej, sociálnej poisťovne)
    • komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov
    • tvorba a evidencia všetkých pracovno-právnych dokumentov a listín
    • komunikácia s ÚPSVaR
    • vyzdvihovanie poštovej korešpondencie v prípade potreby
    • evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie
    • prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
    • fakturácia
    • spracovanie základných hotelových štatistických výkazov
    • ďalšie administratívne úlohy podľa pokynov priameho nadriadeného

    Zručnosti, schopnosti:

    • práca s PC
    • pozornosť, precíznosť
    • samostatnosť, kreativita
    • analyzovanie a riešenie problémov
    • organizačné schopnosti, efektívne zvládanie stresu
    • predošlé skúsenosti s administratívnou prácou výhodou

    Ostatné znalosti:

    • Microsoft Word – expert
    • Microsoft Excel – základy

    Požadované vzdelanie:

    • stredoškolské s maturitou

    Pracovný režim:

    • Práca na 8 hodín: 8:00 – 16:30

    Mzda: 1000 € / brutto / mesiac

    .